24 Haziran 2026

TOGÜ Öğrencileri Mesleğe Hazırlanıyor: Muhasebe Eğitim Programı Devam Ediyor

TOGÜ Öğrencileri Mesleğe Hazırlanıyor: Muhasebe Eğitim Programı Devam Ediyor

TOGÜ ile Tokat Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (TSMMMO) arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında yürütülen uygulamalı muhasebe eğitim programı başarıyla sürdürülüyor. Programın mevcut durumu ve gelecek aşamalarının değerlendirilmesi amacıyla Tokat Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odasında bir toplantı gerçekleştirildi. Toplantıya Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yusuf Temür, İİBF Dekanı Prof. Dr. Rüştü Yayar ve TSMMMO Başkanı Mustafa Kaya katıldı.

Protokol kapsamında İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde öğrenim gören 15 öğrenciye yönelik toplam 70 saatlik mesleki eğitim programı uygulanıyor. Eğitim sürecinin ardından öğrenciler, Tokat merkez ve ilçelerinde görev yapan mali müşavirlerin yanında 40 saatlik uygulamalı staj yaparak teorik bilgilerini mesleki deneyimle pekiştirme fırsatı buluyor.

Öğrencilerin muhasebe ve mali müşavirlik alanındaki güncel uygulamaları yerinde görmelerine imkân sağlayan program, mesleki gelişimlerine önemli katkılar sunarken iş hayatına daha donanımlı hazırlanmalarını da destekliyor.

Geleceğin Mali Müşavirlerine Uygulamalı Eğitim Desteği

TOGÜ ile Tokat Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası arasında sürdürülen iş birliği kapsamında gerçekleştirilen eğitim programı, öğrencilerin mesleki bilgi ve becerilerini geliştirmeyi, teorik eğitim ile uygulama arasındaki bağı güçlendirmeyi ve sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli insan kaynağının yetişmesine katkı sunmayı amaçlıyor.

Üniversite-sektör iş birliğinin başarılı örneklerinden biri olarak değerlendirilen programın, öğrencilerin kariyer planlamalarına destek olması ve istihdam olanaklarını artırması bekleniyor.